" ХИЧ НЕ ГО ЧЕТИ "


06.05.2010 / 10:11
Толкова сериозно съм го подкарала напоследък, че вчера даже ми опротивя от собствени мисли. Май взимах твърде насериозно всяка казана дума и позволявах тя да ми влияе! ПАТКА! То е в реда на нещата да ми пука за мнението на другите, но човек трябва да избира определени мнения, само на определени хора. Защото ако започнеш да се вталяваш от всичко казано си на път да изтрещиш.
Вчера взех важното решение да започна да мисля трезво, реално и малко да поизоставя темпото и филмите, в които съм склонна да се вкарвам. Напоследък бях на романтичен сюжет и мелодрамите сякаш се превърнаха в страховит хорър. Та, от днес минавам на исторически сюжет, но във филма няма да има нито рицари, нито принцеси! Първо, защото на рицарите напоследък им издишат доспехите и от тях лъха само на страх с глави заровени в земята, като щтрауси, а на принцесите пък им липсва самочувствие и приличат на малката кибритопродавачка. Поне успокоителното е, че когато запалиш клечката кибрит може бегло да се ориентираш за заобикалящото, но без тя да ти донесе желаната топлина. Да, ама кибрита свърши и на земята лежат купчинка овъглени пръчици, но пък слънцето изгря и захвърлих празната кибритена кутийка в жълтия контейнер за боклук. Все пак се стремя да спазвам разделното изхвърляне на боклука!
Какво прекрасно, топло слънце! Всичко вече е потънало в зеленина. Ако някой няма очи да види цялата тази красота на природата е егати задръстената личност! Ма всъщност, май аз съм задръстена, защото хората отдавна живеят в друга реалност. На кой му пука за природата, по-важно е, какво се случва в Биг Брадър или в безкрайните сериали, които карат хората зомбирано да висят пред телевизорите. Пък и от тази криза няма време за природа, защото часовете минават в обикаляне на молове за изкупуване на намалената стока.
До вчера се вълувах от много неща, но вече не ми пука! Изтрезнях и няма да позволявам да се чувствам виновна или гузна, че някой си мислил еди-какво си. Мислете, каквото искате, то си е Ваше право. Спирам да бъда съпричастна към проблемите на другите, защото процеса май беше само едностранен. Отказвам да запълвам дупки на свободното Ви време, да правя безрезервни услуги или търпеливо да изслушвам тиради за кретенски проблеми, които сами си създавате. За тази цел си има специализирана изслушвателска помощ и тя се заплаща. Няма безплатен обяд...вече не и в България!
Ако някой все пак пожелае да общуваме съм насреща, стига да не ме обременява със злочестната си съдба, която в края на крайщата е избрал сам! От днес си слагам цена, даже за т. нар. приятели. А на въпроса дали живея добре, който наскоро ми бе зададен, отговарям: Чудесен живот имам, родила съм две прекрасни деца и смятам, че имат възпитанието да Уважават света и хората в него, имам чудесен съпруг, който е истински мъж, защото се грижи за семейството си така, че аз мога да си позволя и да не работя, пуша качествен тютюн, карам сносна кола,( може би скоро ще я сменя), имам работа, която ме кефи и обогатява, но единственият и недостатък е, че веднага мога да видя неща които хората се опитват да прикрият. В къщи се радваме на здраве и спокойствие, позволяваме си чудесни пътувания и най-важното е, че все още мъжа ми може да ме разсмива от сърце.
И така...промених се, може да не Ви харесва, но това е положението. Поне от тази криза на средната възраст да извлека нещо, което да е от полза, защото когато се обърна назад виждам една голяма задръстенячка, която е вярвала в щуротии. В края на крайщата Любовта е Грижа за любимия, красивите думи са хубаво нещо, но голословието е до време! В този живот всеки трябва да си знае ролята. Ако ще се плодите, без да сте качествени родители, ако ще се жените, без да сте грижовни партньори и ако ще работите нещо без професионализъм и хъс, то едва ли сте в листата на моите фаворитите. Аман от фалш и позьорство!
Хубав Ви Гергьов ден! Празниците в България са вече единствено повод да се наплюскаме и нальокаме на фона на пошлата чалга или да експлоатираме половинката да ни обслужва мързела в къщи.
ХУБАВ ПРАЗНИК, АКО ПОМНИТЕ КАКВО ПРАЗНУВАМЕ, ОСВЕН ИМЕН ДЕН НА МНОГО БЪЛГАРИ!