" ИНТИМНОСТ "


08.05.2010 / 9:03
Добро утро!
От онези дни, доста съм замислена върху думите на един мъж. Бяхме завързали непринуден разговор за секса, за това, каква стойност и значение има той в живота ни. И двамата бяхме на мнение, че интимността има огромно значение за нормалното ни функциониране, но едни негови думи ме вкараха в шах. Според представа му, една истинска жена трябва да употребява мъжете сексуално и после да им "бие шута" - точно така се изрази. В първия миг се подразних на изречението, но щом и до днес го премислям, очевидно изпитвам и лек гняв върху казаното. Първо, какво значи Истинска Жена - може би, имаше предвид сексуално осъзната, но това едва ли означава, че за нея секса е средство за употребяване на мъжката анатомия. Сигурна съм, че има такива жени, но не мога да ги свържа с определението "ИСТИНСКА". Пък и едва ли секса е всичко, което може да ни определи дали сме истински в половото си съществуване. Може би си спомняте от часовете по биология, че човек притежава първични и вторични сексуални белези, дадени му от самата природа, но според мен има и едни-трети белези, които са изявата в поведението на самата жена, като такава. Мъж, който няма очи да ги съзре, очевидно гледа на нежния пол, само като на анатомия. Е, как една жена да се почувства истинска, когато я виждат само като анатомия, физиология и средство за естествен начин да освобождава мъжкото сексуално напрежение? Съгласна съм, че ние хората харесваме първо с очите, но това не е предпоставка веднага да се отдаваме на плътските си инстинкти. Ако го правим, за мен лично това е изява на незрялост или отчаяние. Аналогия мога веднага да направя с храната - едва ли се нахвърляме на всичко, което може да се сложи в устата за да засити глада? Човек, който държи на себе си, подбира, с какво да се нахрани, само прасетата ядат, каквото им се даде, обикновенно помия. Избора на храна, напитка и споделяне на интимността е израз на Себеуважение. И тук извода е на елементарно ниво, ако сме лишени от този избор поради редица причини, естествено сме склонни да се нахвърлим на първото попаднало средство за засищане на потребностите, без значение дали ни харесва. Обикновенно, това буди съжаление ако видим човек, на който сме подали малко хляб, защото той е беден или гладен. Абсолютно същото е и със секса. Нима "истинската жена" трябва да легне с мъжа, който я желае, защото изпитва съжаление? Даже и да има потребност от сексуална ласка, според мен Истинската жена ще сподели това преживяване с човек, който смята за достоен според индивидуални критерии. Всяко останало сексуално преживяване, което се случва без много да се мисли е като отчаяна потребност да заситим нагона си, защото очевидно това не се случва често в живота ни с постоянен партньор.
В психиатрията има едно т.нар. Промискуитетно поведение - то е свързано с безразборни сексуални контакти, и обикновенно засяга психично заболели индивиди. За тях няма значение с кого правят секс, важното е той да се случва.
Та ми се ще да изразя своето мнение за това, какво означава за мен - Истинския Мъж. Далеч съм от представата, че това е човек, който веднага ще даде изява на това, че иска да спи с мен. Много е първосигнално! Усещането да си желан е прекрасно, но не и само за това, че будиш ерекция в нечии слипове. Попитах събеседника си: Защо искаш да спиш с мен?, а той ми отговори така: "Защото виждам в теб излъчване за секс и това много ме възбужда!" Това беше основния аргумент, а аз ако бях "истинска жена", според неговия критерии, веднага трябваше да се възползвам от надървените му мисли и органи! Е да, ама очевидно не съм от тези "страхотни истински жени"!
Истинския мъж...естествено, че си има полов орган, но не го предлага на всеки, който успява да изпълни пещеристите му тела с кръв (ерекция). В моята представа, мъжа, с когото бих споделила интимността си, няма да ми харесва само визуално. Най-малкото трябва да съм влюбена, да трепва в мен онова странно усещане, когато сме запленени от редица неща - усмивка, поглед, начин на мислене, реагиране в дадена ситуация, жестове, показ на Уважение, грижовност и всъщност съвкупност от качества, които са успяли да завладеят ума ни, така, че да пожелаем някого. Защото, стойностното сексуално преживяване не е количеството, а в качеството да бъдеш с Мъжа, с който можеш да се любиш и с ума. Истинския Мъж, никога не третира жената само, като сексуален обект, той умее да засвидетелства Уважение, че тя е личност и индивид с всичките нейни качества, освен физическата природна даденост.
Ако толкова Ви се прави секс, па отделете някой лев и посетете специализираните за това заведения. Другия вариант е в домашни условия, с някой телевизионен канал, и всичко е въпрос на собствена фантазия. Да свалиш сексуалното напрежение не е сложна работа, но не е читаво да предлагаш себе си нагоре-надолу...това говори само за едно: ЛИПСА НА СЕБЕУВАЖЕНИЕ И ОТЧАЯНА НЕРЕАЛИЗАЦИЯ НА СЕКСУАЛНО НИВО!
Не искам да Ви ангажирам с мнението си, то е лично, както всеки от Вас има такова!
Просто споделих моето с Вас!