" ЧЕСТИТ РОЖДЕН ДЕН "


29.09.2010
На тази дата, преди 21 години, в една дъждовна нощ, за първи път те видях!Появи се на бял свят, проплака, а очите ми бяха пълни със сълзи. Роди се Моето дете! Прегърнах те с душата и сърцето си и заедно поехме по пътя да оцеляваме. Никога не бях предполагала, че това да си майка е най-истинското нещо на тази земя. Ти беше прекрасното и вълшебното, което осмисли дните ми, ти беше малкото създание, което притисках до гръдта си и всичко останало нямаше значение.
Спомням си първата ти бебешка година. На един месец вече спеше по цяла нощ, а през деня беше кротичък, сякаш в дома ни нямаше бебе. На една година и един месец проходи сам в супера, защото беше привлечен от нещо цветно и интересно. Първите ти думи още звучат в ума ми...първо каза:" Тата".
На три години тръгна на детска градина. Ти плачеше вътре, аз плачех отвън!
Помниш ли, как "доброто мишле" ти носеше шоколадови яйца под ваната, когато беше послушен? Помниш ли, как всеки понеделник в жабката на колата имаше изненада за теб, списание "Мики Маус". Спомняш ли си безкрайните игри във ваната и как се хранеше там? Разходките в гората с шейната, хапванията ни в МакДоналдс? Бяхме две деца, които се радваха по детски на всичко около нас!
После тръгна на училище! Бързо се занизаха клас по клас и без да усетим времето, стана тинейджър. Но никога не спря да ми разрешаваш да те целувам!
Поглеждам назад във времето и не мога да се сетя за нещо, с което да си ме огорчил. Беше прекрасно дете и още по-прекрасен младеж. Споделяше всичко с мен, сякаш бяхме добри приятели. На 17-18 години се наливахме с кока-кола и се кикотехме на някой филм или си разказвахме смешните истории, които ни се случваха. Водеше винаги новото гадже в къщи и заедно пиехме кафе със сладки на терасата. Сега ти Благодаря, че бях за теб приятел и после родител!
В момента си далеч от мен, но това беше план за живота ти. Знаехме от години, че тази раздяла предстои, но никога една майка не може да бъде подготвена за нея! Независимо, че днес не мога да те целуна и прегърна съм щастлива, че ТИ СИ ЩАСТЛИВ!
Днес е Твоя Рожден Ден! Със сърцето на една любяща те жена, ти пожелавам много, ама много Здраве! Късмета да те следва и да получиш шанса да реализираш мечтите си! Пожелавам ти Любовта, онази истинската и неподправена, която да пълни сърцето и ума! Пожелавам ти да останеш същият достоен и честен Човек, онзи с който ще продължавам да се Гордея!
ЧЕСТИТ 21-ви РОЖДЕН ДЕН! СИГУРНА СЪМ, ЧЕ ТИ ПРЕДСТОИ НЕЗАБРАВИМА МЛАДОСТ, ПЪЛНА С ЩАСТЛИВИ МИГОВЕ, ЗАЩОТО ТИ Я ЗАСЛУЖАВАШ, МОЕ МИЛО ДЕТЕ!
ОБИЧАМ ТЕ!
мама