"за теб, Любов"


14.02.2011
Добро утро, Любов!
Знам, че си някъде там. Тази нощ те сънувах! Тихо се появи в съня ми, усмихна се и ми подаде ръка. Нямаше думи, само топлината в очите ти изпълваше съня...и мен! И с теб поехме по пътя, някъде в неизвестното.
Здравей, Моя Любов...там на брега, където морските вълни пеят за теб! Където изгрева и залеза те възхваляват. Здравей, и в снежната планина, чиито върхове са засипани от приказната белота на твоята чистота. Чистотата на усещането, че те има!
От както се помня вярвам в теб. Мечтая за теб! Знам Любов, че ще дойде деня, когато ще се потопя в очите ти и в теб. И не защото те очаквам и бленувам, а защото вярвам в твоята сила и смисъл.
Днес празнували влюбените. Дали имат нужда от празник? Не мисля, защото ако си влюбен, празника е във всяка минута потопен в изгарящото чувство. По-скоро нека е празника на Любовта, за това, че я има. Нека се сетим за времето, когато сме били влюбени и сме обичали. Нека се сетим и за грешките, които сме допуснали и позволили да загубим чувството за себеотрицание. За онази Любов и за онези две очи, които са ни позволявали да виждаме невидимото.
Поглеждам през прозореца деня. Утрото е като всяко друго. Улиците са още пусти, а прозорчетата светят.
Слушам песента, която посветих на Човек, който много обичам...от 40 години, от както се помня. Едно човешко същество, което крачеше с мен през живота до тук. С него преживяхме всичко, бяхме в Нещото и Нищото. И ще продължа да го обичам, без значение, какво ни дава съдбата за изпитание, защото онова което преживяхме не може да бъде скъсано или изгорено в забравата. Всяка усмивка или сълза през тези години бяха споделяни и съпреживявани. В живота ни има безценни хора и днес посвещавам деня на него. Пожелавам му здравето и любовта. Пожелавам му щастливите мигове, за които ние всички живеем. На сърцето ми е леко, а душата ми празнува заради всичко, което той успя да преживее. Болката е минало, а спомена за нея виждам в огледалото...побелелите коси от надеждата да се върне миналото.
Където и да си, аз оставам на този бряг да те чакам! Обичам те!

Rp./http://www.youtube.com/watch?v=iLi_osYNsOU