" FAITHLESS "


11.02.2011
Който знае английски ще си преведе заглавието.
Тази сутрин ще бъда кратка, понеже времето ме притиска с предстоящи дела. Не съм ги искала, нито желала, но в живота се случват събития, които променят живота ни. Разтърсена от едно такова събитие, повлечена в низ от разочарования, ми се ще да споделя малко от усещането да се чувстваш сам и разочарован.
От десетина дни съм свидетел на процъфтяващ егоизъм в хората. Жалки персони, които не виждат по-далече от собственото си Аз и онова, което касае само тяхното съществуване. Може би така им е угодно да живеят, може би това е тяхната философия и ценност? Няма да съдя никого за постъпките и делата, не защото нямам право а защото Никой няма право! И нека живота им продължава, както те са го избрали да минава.
В този ред на мисли, смело заявявам и го споделям в този своеобразен дневник:
1. Не се чувствам кошче за чужди емоционални преживявания!
2. Въобще не се вълнувам от Вашите битови неблагоразположения!
3. "Благодаря", че въпреки трудностите, които имам и знаете за тях, никога не попитахте как се чувствам или бихте ли могли да помогнете?! (уж се пишехте приятели)
4. Не ме занимавайте с клюки, защото никога не са ме вълнували!
5. Никога не съм си позволила да искам от някого услуга, занапред очаквам същото и от вас! До гуша ми дойде да търча да помагам, да пилея време за чужди дертове и каузи, а после никой не може да изрече на глас, даже едно "Благодаря"!
6. Не съм Погребална Агенция! Толкова хора погребах и на толкова фарс се нагледах. Всичките много скърбите и големи приказки изприказвахте, но никой не направи нищо докато човека беше жив!
7. От тук насетне се научете, че Вашият живот си е Ваш, и никой не е длъжен да му придава Смисъл, ако вие самите не можете!
8. И накрая да припомня на забравилите, какво е Любовта, защото очевидно много хора или не я познават, или изопачено я припознават. Да обичаш, това означава да се интересуваш за човека, към който изпитваш усещане за обич. Да преживяваш с него всичко - и добро, и лошо. Да даваш, без да очакваш да получаваш! Да бъдеш до него, независимо дали момента е весел или тъжен! Да не се възползваш от Човека до теб за да виждаш себе си, защото който умее да Обича, той даже забравя за своето АЗ.
Гореизложеното мърморене е за лична консумация. Не държа да бъде прочетено, даже не ми пука дали някой го е прочел, защото се уморих от псевдо-човеци!
Пожелавам на всички, на които държа хубав ден, смислени усещания и дела.
Моя ден посвещавам на един гаснещ Човек, но зад гърба си имал един Достоен Живот!
И няма да измервам времето и средствата, не търся облага, върша това, което сърцето и душата повелява.
ДЪЛГА ЗА ГРИЖА НЕ СЕ ВМЕНЯВА, НЕГО ПРОСТО ГО ИМА В СЪРЦЕТО!
(снимката, която сложих има заглавие: "Дреме ми на чадъра")
RP./http://www.youtube.com/watch?v=TrDtxZzHo4c