" СМЕЛОСТТА ДА БЪДЕМ СЕБЕ СИ "





Тези дни, въпреки статичното ми съществуване, съм меко казано ОЧАРОВАНА от динамичното съществуване на някои мои познати и приятели! Новините около тях ме заливат ежедневно и даже още не мога да осмисля, какво точно се случва. Разбирам само, че всеки от тях е решил да се раздели с настоящата си действителност! И тези решения са толкова смели и сериозни, че даже ме залива лека, благородна ЗАВИСТ за смелостта им!Понеже не можах да реагирам по време на разговорите ни, сега искам да им кажа няколко думи.

Мили мои Приятели, ВЪЗХИЩАВАМ ВИ се! Първо за това, че сте прозрели безмислието на някои обстоятелства и после за решенията да промените това! Няма нищо по-страшно от това да наблюдаваш собственият си живот, как минава повлечен от чужди решения или инерция от безкрайни компромиси! Няма нищо по-страшно от това да подтискаш желанията и мечтите си, само защото възпитанието или морала не ти позволяват, а обикновенно ако сме възпитани добре, сме във всяка ситуация така, а това е само вреда за нас и извода на околните е, че сме Абсолютни Тъпаци! Каква по-голяма измама от това да продължаваш да живееш с някой без да го обичаш, само защото си добре възпитан и морала не ти позволява наистина да пожелаеш ЩАСТИЕТО СИ! Това меко казано е гадно - защото лъжеш и него/нея и себе си!

Възхитена съм от решенията Ви! Възхитена съм от смелостта Ви! Даже и промените да не донесат очакваното, един ден съм сигурна, че Вие ще сте от хората, които в старостта си ще имате топлината в сърцата и душите си, защото сте се борили за мечтите си...останалите ще имат само печал и спомен за това, как са искали нещо, но не са имали куража да го вземат!Пожелавам Ви още смелост, за да извървите пътя, който сами градите! Някои хора нямат собствен път и същите тези хора, нямат право след време да се оплакват защо са нямали Свой Живот! Всяко наше решение е бъдеща инвестиция за СТАРОСТТА, и ако сега сте смели, след време ще можете с уморени от годините очи да погледнете в едни други уморени очи, на които да кажете:" Благодаря, че сподели живота си с мен, Благодаря за децата ни, Благодаря за Любовта ни! ОБИЧАМ ТЕ! "



5:30