" ПОНЕ-делнишки "




Днес в 05:33
Пак се почва, нова седмица, нов късмет с нови нерви! Съседа ми хърка за страх, но предприех мерки със слушалките и малко музика. Навън било -10, ма се усещало, като -16.( за справка-"времето.бг") След малко ще се срещна лице в лице със студа и не очаквам нощта да ми е донесла изненади - в този студ, едва ли някой ми е харесал страничните огледала или зимните гуми на колата! И тези люде търсят топлинка, пък и никой не им плаща вредни за труда!

Доста често, ние от гилдията на семейните, чакаме понеделника с нетърпеж, защото почивните дни са минали под знака на безконечно домакинстване и меляне на една и съща тематика. Лично аз прах, гладих, чистих, кърпих...и обсъждахме политическият живот в България...невероятна семейна идилия! Изгледахме всичко, даже на моменти бяхме напрегнати да сменяме между Цветанка Ризова и Росен Петров!

Вчера, по едно време в ранният следобяд ми хрумна идеята да си сменя пола. Жива далавера си е! Първо - гордостта да си МЪЖ, после всичките предимства в това да си освободен от досадното домакинство и други репродуктивни задължения с последствия! Присетих се, какво облекчение ще е, да не ме мори предменструалният синдром, няма да има нерви и плач без причина! Пък, напоследък мъжете са доста по-ухажвани от жените, защото нежната половина на населението, до ден днешен не е забравила да ухажва мъжкия, докато последния се е отдал на лентяйство в това направление! Та здраво стъпил/а на идеята, реших, че далеч по на далавера ще е да стана мъж, отколкото да инвестирам в силикон за бюста...и без това няма кой да го оцени и само ще вгорчи дните ми да чакам последствията от непрофесионалността на пластичните ни хирурзи! Даже, приятели във Фейса ме подкрепиха в това и доказаха теорията, че да си мъж в днешно време е блага работа. Тъй, че тази седмица, мислейки се за мъж, ще очаквам да бъда ухажван/а и заливан/а от жестове на внимание, а защо не и от материални благинки!

Понеделник...поредната седмица, която ще ни донесе куп обществени изненади. Напоследък всяка седемдневка е такава. Толкова гафове и недомислици ни се случват, тъй, че хич не ни е скучно, стига да следите процесите в страната, които неминуемо имат отражения и върху Вашият живот!

Пожелавам Ви една спорна седмица във всяка сфера на житейската Ви изява! Малко и да луднете от стреса, понякога е детокс и преосмисляне на пътя, който сте поели. Не съжалявайте за нищо, каквото - такова!

ВЗЕМАЙТЕ СМЕЛО РЕШЕНИЯ, ЧЕ НЕ ОСТАНА ЗА КОГА!!!