" ЗАКЛЮЧЕНИЕ "


19:19 / 22.02.2010
Странно е, как сами може да се изненадваме! Непредполагаемото винаги е било в нас! Изправяме се пред ситуация, за която никога не сме били подготвяни и оставаме учудени от собствения ресурс и потенциал за отреагиране! След това идва времето на равносметката...нима това сме били ние?!?! Дали ще сме доволни, учудени, засрамени..., всеки сам прави своя извод и преживяното остава в нас, като наш житейски опит и мъдрост!
Всъщност, днес си плещя глупости, защото не знам как, и с какви думи да разкажа исканото. Някои неща не намират своята изказност, нито в проза, нито в поезия. Те са емоцията в нас, която преживяваме! За тях няма думи и изречения. Знам само, че вече трябва да внимавам, какво пиша в нет-пространството, защото всеки чете според собственият си свят, в който живее. Един разбира едно, друг второ и не мога да поема вината за това, кой, как ме е тълкувал. Не искам никой да се припознава в нито едно писание, защото някой от тях са художествена измислица, други са единствено и само лични преживявания.
Никога не съм имала опит в писането и всяко публикуваното тук писание няма претенцията за художествена стойност. В днешно време БЛОГ може всеки да има и да пише в него, каквото си пожелае...тук признавам, че с някои мои писания стигнах по-далеч от колкото трябваше, Моля да ме извините! Беше некоректно, както към мен самата, така и към света и хората, които ме заобикалят! Но смело признавам, че всяка мисъл, намерила показност тук, притежава своята лична емоционална свързаност! Никога не трябва да се отказваме от миналите ни преживявания, защото това е равносилно да задраскаме собственото си АЗ! Всеки наш отминал ден носи заряда, който сме искали да притежава, нюанса, който сами сме му придали. И хората с, които сме пожелали да споделим дните ни са - НАШИЯТ ИЗБОР!
С това финализирам днешните хаотични мисли, нямам идея, как ще прочетете и осмислите това, но държа да ПОДЧЕРТАЯ, че НИКОЙ няма право да ни учи и заставя, как да живеем собствения си живот. Друг е въпроса ако Вие допускате това да се случва. УНИКАЛНОСТТА НА ЕДИН ЖИВОТ Е В РЕШЕНИЯТА, КОИТО ВЗИМАМЕ ДОКАТО ОТГЛЕЖДАМЕ С ЛЮБОВ СМЕЛОСТТА - ДА БЪДЕМ ЕДИНСТВЕНО И САМО СЕБЕ СИ!
Може повече да не прочетете това, но аз ще го препрочитам всеки път, когато се почувствам изгубена от пътя си или други хора се опитват да ме слагат в живота си за да им бъда само, като допълнение и развлечение на тяхното собствено съществуване.
Пожелавам Ви, един достоен живот и погледнете небето...там има хиляди звезди, една приказна луна...там са и Вашите мечти! Ако имате сърце и ум за истинските чувства, те ще са Вашата реалност!

Rp./ Резервоара ми събира 40 литра газ и 80 литра бензин!
И двата са пълни, барабар със стъклоумивателното!